2 Jul 2011

Pražské Quadriennale

Na PQ jsem se vydala dvakrát - poprvé hned na začátku. To jsem se holkama byly mrknout na Novou scénu ND, ale bylo to tam mrtvý, takže jsem šly radši o dům dál. Podruhé, se Standou, jsem vyrazila opět na Novou scénu - na výstavu Světlo a zvuk. Po výstavě světelného designu či zvukových prezentacích ani vidu ani slechu.

Zdroj: http://www.intersection.cz/boxy/; Foto by Miroslav Halada

Když jsme teda nepochodili na Nové scéně, vydali jsme se na piazzetu Národního divadla, do Boxů. Zajímavý projekt, bohužel jen pár krabic mi přišlo originálních a zaujalo mě (nás). Konkrétně:

Box č. 16 - MANTO

Performera jsem si vůbec nevšimli a náležitě se lekli.  



 Box č. 4 - STAGE MATRIX III



Box č.7 - PERSONA

Ďábelská maska. Pochopíte proč. Představte si temnou místnost, bodové světlo mířící na démonickou tvář, které rychle kmitají oči a jazyk a vydávají velmi přehlušující zvuk. Dobrý!


Box č. 24 Bohdan Holomíček - PROJEKCE NA PŘÁNÍ


Díky boxu č. 24 jsem poznala dokumentární tvorbu fotografa Bohdana Holmíčka. Sám osobně tu promítal své fotografie. Tady jsme vydrželi spokojeně sedět hodně dlouho.






Prima nápad, škoda jen, že jsem nebyla rozjařená, to bych si užila soukromou pidi techno párty. Aspoň mi zůstala vzpomínka v podobě rozlitého inkoustu po celé ruce. 


Box č. 5 - mareunrol´s

Módní návrháři od mareunrol´s navlíkli své zmenšené modely oblečení na loutky, z kterých udělali nájemníky jednoho tajmeného domu. Skřípalo to, rozsvěcelo se to, pohybovalo se to a rozhodně to na mě zapůsobilo. Nejlepší box!


Chtěla jsem se ještě podívat na centrum dění do Veletržního paláce, ale časově mi to vůbec nevyšlo. Snad příště!

Zdroj fotek č. 2,3,5,6,7 - PQ, http://www.intersection.cz/boxy/

No comments:

Post a Comment