3 Apr 2011

Filmový deníček no. 2

V pondělí jsem začala temně a depresivně - Kladivem na čarodějnice. Opět jsem se utvrdila v tom, že je to vynikající film, asi nejlepší Vávrův.
Ve středu jsem si skočila do Oka na film Biutiful, který mě příjemně překvapil. 


Ve čtvrtek jsem si dala pauzu a v pátek vyrazila na noční promítání Four Lions/Čtyři lvi. Doporučuju! Skvělý snímek o 4 sebevražedných teroristech. Ten, kdo má rád britský a černý humor jako já, si film moc užije. Na konci mi bylo blow up teroristů dokonce trochu líto :-).



Sobotní večer patřil Cinema Royal. Kluci od CR připravili skvělý filmový zážitek. Opět VŠE vychytané a vyladěné do posledního puntíku. Promítal se Fantom opery z roku 1925 s hudebním doprovodem The Autumnist. A kde? V suterénu - skladišti rekvizit - Národního divadla.
Formal dress code
Mask included
Look left ;)

Last photo by Jan Přibylský

2 comments: