13 Aug 2012

Schenkladen: Mitnehmen & Mitbringen

Nemám ráda vyhazování věcí, které by ještě někomu mohly sloužit. Podporuji recyklaci. Recyklace v každé sféře života. No, kromě té milostné, asi. Recyklovat muže by nebylo úplně košer. V Berlíně jsem to zatím řešila tak, že jsem nepotřebné věci nechala před kontejnery u kolejí (zavedená kolejní praxe) a někdo se jich vždycky ujal. Pak mi kamarádka řekla o Schenkladen.
 
Přinesete cokoliv, co již neužijete a odneste si, co se vám zalíbí. Ovšem nemusíte nutně něco darovat, abyste si mohli něco odnést. To není povinné. Můžete klidně jenom brát.

Já darovala oblečení, z kterého jsem vyrostla (moje prsa se "na stará kolena" rozbujela) a na oplátku jsem si odnesla Spargel kuchařku, jednoduché a velmi zachoválé H&M tričko a retro bundu, z které by každý hipster čůral Maggi.

No comments:

Post a Comment